luni, 14 februarie 2011

Secrete pentru Pinguina

Fara introducere, explicatii sau vreo logica in ordinea alegerilor. Ce-mi amitesc sa stiu despre mine, nepovestite inca voua.


1. Cand aveam vreo 2 sau 3 ani, am mancat pamant din gradina. Eram cu bunica in vie iar pamantul era proaspat sapat. Mirosea intr-un fel care mi-a stranit, iaca,  o mare pofta.

2. Tot prin epoca aia, era cat pe ce sa omor un bebe. Il cheama Ionut si era vecin cu mine, la tara, la bunici. Avea cateva luni si maica-sa m-a lasat cu el in camera sa am grija sa nu cada din pat cat ea trebaluia pe afara. Cum plodul a inceput sa planga ingrozitor, m-am gandit sa-l linistesc. I-am pus o pernuta pe fata si m-am asezat pe ea. Salvarea a fost maica-sa, care chiar atunci a intrat. Si da, mi-am luat-o pe cocoasa...:d

3. La gradinita m-am indragostit de un baiat, Andrei. I-am scris un bilet si l-am impachetat intr-o surpriza de la guma Turbo pe care apoi am ascuns-o sub mocheta in camera mea, asteptand cea mai potrivita zi sa i-o dau. Evident, mama a gasit surpriza iar Andrei n-a mai aflat niciodata cat l-am iubit.

4. Am facut informatica 8 ani . Din clasa a V-a pana intra-a XII-a. Niciodata, dar NICIODATA n-am inteles si n-am stiut sa rezolv probleme din acelea cu algoritm- cerculete, patretele in care scriai tot felul de comenzi in Pascal, C++ si altele. Ma scoteau profii la tabla si ma uitam ca mata intr-un calendar chinezesc. Dupa cate-un 2 sau 3 imi luam revansa la extemporale, cand ma ajuta colega de banca. La bac, am scos totusi un miraculos 8.

5. Mi-e frica de lifturi de mor. Daca am 7 etaje de urcat, folosesc totusi liftul (lenea invinge) dar de fiecare  ma trec toate caldurile pana la destinatie.

6. Nu pot sa ma cert cu oamenii. Chiar daca am dreptate, chiar daca fac repetitii inainte (ce spun, cum reationez, ce raspund), nu pot sa o fac. Si daca totusi o fac, cu eforturi majore, mi se face inima cat un purice si mainile imi tremura necontrolat.

7. Cand aveam vreo 9 ani, am avut o pereche de colanti roz, stralucitori, adusi din Germania. Pe care i-am si purtat.Nimeni nu mai avea din aia si eram tare mandra de ei. Mda...stiu...

Niciun comentariu: